Det är tråkigt att vi inte ska vara här längre, men det ska bli väldigt kul att åka till Brighton också! Idag och igår har vi legat mer eller mindre hela dagarna på balkongen och solat. Men förutom det har jag och Sofie promenerat längs med vattnet, ena dagen in till en restaurang inne i stan, och andra dagen ut till en pub som ligger ute på ett fält. Idag åkte vi in med Sophie till stan och åt de godaste hamburgarna någonsin på Gourmet Burgers. Min innehöll brieost, paprika, portabellosvamp, butternut squash och "lök-och ruccolasås", helt underbart! Nu är det läggdags, och nästa gång jag skriver blir det från Brightion. Önska oss lycka till med lägenhet!
Jonna och Sofie i England
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
- Jonna
- Mig, mitt liv och mina vänner. Mina tankar och fundering och reflektioner. Mina känslor, mål och prestationer. Kort sagt, mig, mig, mig.
1 kommentar:
Jag saknar er!! / Emma
Skicka en kommentar