Jonna och Sofie i England

onsdag, maj 20, 2009

Fun fun with the family!

Idag har jag och Sofie haft roligt med kameran! Det började med att vi skulle ta ett kort att skicka till en kille vars lägenhet vi jättegärna vill bo, sen spårade det ut lite!
Nu ska vi snart laga lite god mat, sen ska vi nog åka till någon pub och roa oss.









Inga kommentarer:

Om mig

Mig, mitt liv och mina vänner. Mina tankar och fundering och reflektioner. Mina känslor, mål och prestationer. Kort sagt, mig, mig, mig.

Bloggarkiv