Jonna och Sofie i England
onsdag, maj 13, 2009
Manchester
Idag vaknade vi till en molntäckt himmel och rätt så kylig luft, så vi åkte en sväng till Manchester och kollade in stan där. Den är inte lika fin som Liverpool enligt mig, men var väldigt trevlig ändå. Vi kikade runt lite i butiker, bl a ett stort hus som var fyllt av vintagebutiker, smådesigners och en himla massa gothgrejer och krimskrams. Det fanns massor med roligt där, jag hade gulligull-tema idag och köpte en pull-over med en kattunge på, en rosa handväska och en rosett till mitt hår. Måste tillägga att jag absolut inte ämnar ha på mig allt detta samtidigt. En sak i taget, tack.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
- Jonna
- Mig, mitt liv och mina vänner. Mina tankar och fundering och reflektioner. Mina känslor, mål och prestationer. Kort sagt, mig, mig, mig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar