Jonna och Sofie i England
Snyggt! Väntar på part two.... haha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Tillåt mig småle, fy fan vad ni ser ut! Hur har ni gjort det där?
hahaha, jag vet, vi har fixat det på en hemsida!! Visst ser vi ut som tjockisar!?!?!?!?:D
Haha vad snygga ni är! Ser riktigt brittiska ut... (Var jag fördomsfull nu?!) Vad kul att läsa på din blogg och titta på bilder Jonna, vad duktig du är som exponerar era äventyr! Hälsa syrran! Kram från Maria och Emma
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Snyggt! Väntar på part two.... haha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Tillåt mig småle, fy fan vad ni ser ut! Hur har ni gjort det där?
hahaha, jag vet, vi har fixat det på en hemsida!! Visst ser vi ut som tjockisar!?!?!?!?:D
Haha vad snygga ni är! Ser riktigt brittiska ut... (Var jag fördomsfull nu?!) Vad kul att läsa på din blogg och titta på bilder Jonna, vad duktig du är som exponerar era äventyr! Hälsa syrran! Kram från Maria och Emma
Skicka en kommentar