Jonna och Sofie i England

måndag, maj 18, 2009

Scouse girls part one


4 kommentarer:

Gittan sa...

Snyggt! Väntar på part two.... haha

Lisa sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Tillåt mig småle, fy fan vad ni ser ut! Hur har ni gjort det där?

Jonna sa...

hahaha, jag vet, vi har fixat det på en hemsida!! Visst ser vi ut som tjockisar!?!?!?!?:D

superdupermaria sa...

Haha vad snygga ni är! Ser riktigt brittiska ut... (Var jag fördomsfull nu?!) Vad kul att läsa på din blogg och titta på bilder Jonna, vad duktig du är som exponerar era äventyr! Hälsa syrran! Kram från Maria och Emma

Om mig

Mig, mitt liv och mina vänner. Mina tankar och fundering och reflektioner. Mina känslor, mål och prestationer. Kort sagt, mig, mig, mig.

Bloggarkiv